-

Kom nyligen hem, varit i norrköping i stort sett hela dagen, var i skolan och gjorde prov imorse men sen åkte vi. Man kan säga att jag är mätt på o springa i affärer nu, och trött på ludwig, haha. Fick med mig en t-shirt och en lång t-shirt hem iallafall, alltid något. Måste nog försöka springa ner på stan imorgon och köpa en väska, måste hitta någon.

Direkt när jag kom hem fick jag sms från tove också, hon undrade om jag skulle med och kolla på fotboll. Vingåker-Gropptorp. Och efter ett tag blev mitt svar ja. så nu sitter jag och väntar på att hon och anna ska komma och hämta upp mig, eller väntar och väntar, har endel jag måste fixa innan så hinner inte skriva mer nu, kanske blir något mer sen.
Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0