-

Spelade brännboll på idrotten och kom fram till att vi säkert kommer komma sist i bronnbollsturneringen och få sitta och kolla på och vänta hela dagen, och det är verkligen inte kul. men är det fint väder ska vi soola.

Är hos fader nu och har precis ätit, vet inte vad jag ska göra nu. Han åkte precis bort så är bara jag och här, tråååkigt. Men då får man ta och göra nått kul av det, är sugen på att spela lite sims, haha mogentjej.

Imorgon är det match mot stora syndby, i marmorbyn klockan 11. tidig match, trött folk. men äh, jag är morgonpigg.
Nu står godisätande på schemat, Pusss

Kommentarer
Postat av: caroline

sims är bäst! synd bara att jag inte har kvar på det min dator efter den mojjat sig. men vad säger du, ska vi ta ett lan? du, jag och ludde?

2008-05-23 @ 20:09:14
URL: http://carolinemyrdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0