-

Matchen slutade 2-2, men bätre än förlust. Vi skulle ha vunnit, attsicken.
Satte ett iallafall, och spelade fram till det andra om jag inte minns helt fel.
Tycker alla spela bra och köttigt iallafall.
Dom andra spelade fult också, hade en biff vid mig, eller hon var stor. Henne skulle jag kunna.. döda, eller något. Dommarn var sämst också. och jag har gjort illa knät så jag tror jag avlider snart också. Men nu ska jag sluta klaga. haha

Väntar på maten nu, köttfärssås och spaghetti.
Senare får jag väl se, förhoppningsvis träffa Joakim som kom hem för ett tag sen?
Han verkar lite veck från msn just nu, men han kommer väl back förhoppningsvis..

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0