.

Vi förlorade matchen med 1-0, spelmässigt var vi faktiskt bättre, dom hade ett läge och det gjorde dom mål på, vi hade massa lägen men fick inte dit nått. men så kan det bli, vi har nog så mycket roligare iallafall!
Kändes rätt dumt att spela mot gamla laget, speciellt när jag hade Jennifer springandes med mig/mot mig hela matchen, men det var okej. Saknar inte laget iallafall, och ångrar verkligen inte att jag bytte. Sen att dom vuxna människorna/tränarna kunde ha vart lite mognare och hälsat iallafall, det är ju en annan sak. suuuckers.

Mår inte alls bra för tillfället, hostar och är seg.
Men det värsta problemet av allt är att jag redan saknar Joakim, det känns inget kul. Jag vet inte vad jag ska göra. Kidnappa honom? Eller flytta till honom? eller.. jag vet inte.

Ska snart kolla Saningens ögonblick. Sen ska jag nog sova och se om jag mår bättre imorgon, förhoppningsvis gör jag det, annars får det väl bli en hemmadag. Vilket jag ioförsig tror att jag skulle behöva, men just imorgon skulle nog vara bra och gå, men som sagt, får se imorgon hur det är.

J -all i need


Kommentarer
Postat av: J

Varför är du inte inne på msn nu:(? Jag behöver dig, NU:(

2008-05-21 @ 19:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0