all that I now

skola till 12.55. Sen gick jag hem och så har jag bakat chokladbollar och lite så. Vet inte vad som händer idag, antagligen ingenting.

Jag längtar som en tok till sommarlovet, 21 skoldagar kvar! SJUKT skönt. Hoppas sommaren blir bra också, har iallafall två saker inplanerade. + vara med Joakim myyycket när han är hemma hoppas jag, kanske hitta på nått då? vem vet.. Sen är det Åhus beachhandboll 16-20/7, Rhodos 10-17/8 och sen säkerligen något mer, typ stockholm. haha Mamma låter sugen på o åka någonstans snart också, hoppas hoppas. skulle vara suuuperskönt.

Nu vet jag inte vad jag ska göra, men har ingenting o skriva, iallafall ingen som läser :)

image19 Åhus Beachhandboll Festival
Pusss /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0