fuull fart

Dagen blev full med roliga saker, men det säger man ju inte nej till.

började som sagt med att åka till Nyköping, gick på stan en jättejätte snabbis, köpte bara två linnen. Sen fikade vi hos mammas bror och sen blev det allsång (bilen påväg hem)
När vi kom hem därifrån var det bara att slänga sig i duschen för att sen åka ner till hallen och spela bowling och äta tacos med tjejerna, var ett tag sen man träffade alla. det var kul!

Min syster kom sen och hämtade mig, åkte till mamma och hämtade lite kläder och sen åkte jag till vingåker, till Joakim där jag är nu. Blev lite tv och nu är vi trötta, eller jag iallafall. Han ser också lite trött ut :) så nu ska jag krypa ner under hans nya täcke som han skryter om. Men jag måste erkänna, det var riktigtriktigt skönt.
Jag kommer sova som en guuud, mums. sen att jag kommer bli väckt av dom där kyrk-klockorna imorgon, det är ju en annan sak. Nu låter det nästan som jag är i en kyrka, men nej jag lovar. han bor i ett vanligt hus.

nu - sängen!
godnatt /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0