home

Ja, jag blev hemma idag, mådde inte bra imorse heller.
Ont i halsen, huvudet, seg, trött och kallsvettig, usch.
Har legat i soffan och myst under täcket hela dagen, funderar på o dra på någon film nu, men har nog ingen här som jag inte har sett så får väl bli någon bra som jag redan har sett, får funka. Kommer säkert somna till, skönt.

Får se om det blir att ligga här hela dagen, mår jag bättre sen följer jag kanske med mamma och kanske peter och kollar fotboll, hon ville det.
Jag har börjat gilla fotboll sådär mycket igen, förut var det bara handboll, handboll, handboll. Nu känns det mer som det är fotboll, fotboll, fotboll. Kanske för att handbollen vart som det var? Jaja, fotboll är drogen just nu iallafall, Tur att jag började spela igen kanske, annars skulle jag ligga hemma hela dagarna och tycka synd om mig själc och bara tänka på en sak, nu går ju några timmar i veckan åt fotbollen iallafall.

Nu håller jag på o svettas ihjäl,
PUSS /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0