I feel so much stronger now

godmorgon!

blev inget mer skrivande igår.
Cyklade och möte Sandra och satt här och pratade till ett någongång, trevligt.
Pratade om att vi aldrig skriver något intressant i våra bloggar och jag har verkligen ingenting intressant att skriva, tråkigt men sant. Hennes är iallafall mycket roligare att läsa än min.
Efter att hon gått somnade jag, trött som jag var som en stock och sov till kvart över 10 kanske? skönt var det iallafall, fast jag är fortfarande trött.

Idag på dagen vet jag inte ritkigt vad som händer,
Ikväll blir det tacos och bowling med det kära handbollslaget.
Jag saknar redan alla och allt. lite tråkigt med tanke på att man inte ens vet om det blir något mer?
Blir iallafall åhus i sommar och det blir super, super mer än super. ÅÅÅÅÅHUUUUSSSS <3
Hoppas även att jag får träffa Joakim idag? om han mår bra och jag kan ta mig till honom.

Måste även fråga, vad håller katrineholmarna på med? Inte fan hittar jag många normala, vuxna, mogna människor iallafall? haha, ni är patetiska.

Nu ska jag se om mamma tänkt göra någonting idag som jag kanske kan få följa med på? antagligen inte, men kan ju alltid kolla. /E


Kommentarer
Postat av: caroline

okej att jag är lite omogen ibland men lite tycker du väl om mig? :$

2008-05-03 @ 12:33:09
URL: http://carolinemyrdahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0