suuunnyday,

Hann inte med o skriva igår, gick i skolan hela dagen till kvart i 4.
Kom hem från skolan och satte mig på balkongen och njöt en stund av solen, hatar o gå i skolan när det är soligt. Men efter det iallafall så var det bara att hoppa in i duschen och göra sig redo för kvällen, vid halv 7 någon gång kom carro med Mc Donald's mat som vi moffade och fick ont i magen av sen, usch. Efter det cyklade vi staden runt och sen till malin där det var party.

Vid 1 någon gång kanske? så cyklade jag och hanna hem efter att ha plockat undan lite åt morgonrocksmalin. Stallde cykeln hos mamma och vart sen hämtad där för att åka ner hit till min pappa.
Det var väl min dag, bra dag!

Nu sitter jag och väntar på att min far ska plocka fram solsängen/solstolen, ska sitta där ett tag och försöka steeka. Joakim kommer nog snart också om jag inte fattat det helt fel? Sen ska vi nog och kolla på fotboll vid 3 och sen ska jag kanske på avslutningen med handbollen ikväll, fast jag vill inte, men borde kanske..
Nej, nu väntar solen.
PUSS /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0