we used to be just like twins

Lagom kul skoldag sådär, nej. en lektion, skulle varit..4? kul att dom kan tala om för oss.

Har väl inte hänt speciellt mycket, därav den dåliga uppdateringen. I söndags var jag i eskilstuna och kollade på handboll. Guif - trelleborg. Guifgrabbarna är riktigt grymma måste jag säga, dom vann med 41-25 kanske? något liknande.
Annars då, ja. har väl inte hänt speciellt mycket? Ingen som behövs skrivas här iallafall.

snart helg, det gillas. vad som händer återstår att se, match på söndag iallafall, om det finns folk? hm
nu ska jag bege mig till soffan och försöka må bra, puss



'Cause you're hot then you're cold
You're yes then you're no
You're in and you're out
You're up and you're down
You're wrong when it's right
It's black and it's white
We fight, we break up
We kiss, we make up

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Va coolt! jag skrev nästan precis nyss text ifrån samma låt som duskrev nu. Hot N cold. Så råkade jag snubbla in på din blogg. :D

2008-11-20 @ 15:14:14
URL: http://hejpernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0