Just need you to trust me

Okej, igår var ingen bra dag, igår var en skitdag! Ingenting gick bra.
Men idag är en ny dag, o det är jag jääävligt glad för ska jag säga : )

Skola mellan 12.25-14.20, sen efter det kommer carro tillbaka till mig tror jag? hon slutar tidigare och sen ska vi möta upp anna på stan och ta en fika, det blir mys. Var ett tag sen! Har endel o prata om. :)
Kanske även ska möta upp sara's mamma för att få våra presentkort på team sportia, jag har nog en heldel på det, alldeles för mycket. om man nu kan ha alldeles för mycket? jaja,

Ikväll vet jag inte vad som händer, helt beroende på vad han den där har tänkt sig, om han kommer hem eller inte. Kommer han inte hem så tyckte anna att jag och carro skulle komma till henne på myskväll, (: får se..

Pusss


Kommentarer
Postat av: Anonym

han den där:(

2008-10-08 @ 19:14:40
Postat av: jocke

"han den där":(

2008-10-08 @ 19:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0