We used to have this under control.

Blir sällan updates numera, händer väl egentligen inte så mycket i i mitt liv. eller det är klart att det händer någonting men mest saker som jag tycker är roliga, inte saker som är intressanta och skriva här.

Färgade håret igår, själv som vanligt såklart. haha
då har man bara sig själv och skylla på. Hade i ljusa slingor iallafall, vart av med lite utväxt. skönt.
Skulle behöva klippa mig med, men blir sällan nöjd då heller. och jag kan bara klippa luggen själv, fast har iofs inte provat o klippa det andra, kanske ska prova och toppa det lite? är sjukt slitet, men jag tycker att ska det vara så ska det vara ordentligt. Så alltså vill jag klippa mig ganska kort, typ lång page. Men ingen tycker jag ska klippa av mig mitt långa hår, och ska jag inte klippa av mig mycket, ja då vill jag inte klippa det alls, svårare än så är det inte.
hm, vilka problem..

Ska snart iväg på träning, eller ja 20.30-22.00. Har ingen lust alls men jag behöver träna. Match mot eskil imorgon också!
Nej, nu ska jag ta och fixa lite.
Puss

Juste, gjorde om bloggdesignen också, visst vart den tråkig och bra? Nej, men ska nog försöka ta tag i den ordentligt snart, var så himla trött på den gamla bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0