your heart

Blev en kort skoldag, bara öfa. där vi inte gjorde speciellt mycket, datorerna funkade igen så det var ju bra iallafall. i övrigt en cp dag så jag gick hem efter det. hoppade svenska, 3 timmars rast och mentorstid, hrm..
Har vart och tränat nu på kvällskvisten också, gick inte speciellt bra det heller. Match på söndag iaf,hemma,  får väl se hur det går.

Imorgon ska jag åka till joakim, jag ska åka tåg, helt by my self. duktig idiot!
Tror jag ska åka vid 1. Är hel-ledig imorgon, och hur skönt är inte det?
Far skjutsar nog ner mig till tåget då iallafall. Och sen hämtar han mig någongång på söndag, joakim skulle nog åka iväg och spela match tidigt då med :( dum. Jag har samling kvart i 3 tror jag. så ett tag innan det måste jag väl vara hemma, måste ju äta mat så jag står mig, har kommit på att jag äter hela dagarna, det är helt sjukt. är hungrig nu med..

Sitter och kollar på Mamma mia! nu, laddade ner den förut och efter träningen var den färdig så då fastnade jag här och har inte hunnit duscha än, usch jag har mycket och stå i. En riktig arbetarkvinna är vad jag är. ujuj.

Nej nu ska jag duscha, äta och försöka gå till sängs. haha
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0