-

Skön skoldag, igen. bara vart sådana hitills, men så ska man kanske inte säga?
Hade matte, lunch, öfa i 30-40 min utan lärare sen var det skolkort, och det kortet tror jag inte ens jag vill se, usch. Sen hade vi tydligen ingen sista lektion, skönt.

Följde med mamma och skulle handla, hamnade på elgiganten i deras otroligt gudomliga massagefåtölj för typ 12tusen, ge mig den. Skönare än när en massör gör det, mums på det. sen att alla kollade när mamma först och sen jag satt där och skakade i fåtöljen, det är en annan sak.
Sen har det inte hänt ett skit, fast det är skönt!
Nu ska jag gå och lägga mig under mitt otroligt sköna täcke och mysa. Vill aldrig gå upp på morgonen längre, det är kallt och jobbigt. mycket skönare o ligga där :( men nu är det ju skola som gäller så det är väl bara o gå upp o se glad ut, eller ja. gå upp iallafall.
Godnatt, Puss

Kommentarer
Postat av: anna-karin

Hej! Vilken Elgiganten hade massagefåtölj! Låter ju bara så nice:-)

2008-11-15 @ 12:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0