-

Inte skrivit på ett tag, har väl helt enkelt inte så mycket o skriva, eller så mycket tid?

Igår iallafall hade vi mentorsdag, kollade på en film som hette något i stil med "flyga drake" kan inte riktigt utala mig om hur den var då dom inte pratade svenska eller engelska, utan typ turkiska eller något, eller konstig engelska eventuellt och som plåster på såret på det så såg jag inte texten heller, kanon! Fick sittkramp också, bytte sittplats ett antal gånger, ett tag satt jag på en stol som jag stallt på ett bord, då såg jag faktiskt texten, så lite av filmen förstog jag. Var 3 klassen i ett litet klassrum, så inte så konstigt att man inte såg kanske?

jaja, på eftermiddagen tog carro och jag oss i kragen och var duktiga och åkte ner till djulö för att spela minigolf, som var den andra otroligt roliga aktiviteten. Blev till att spela med Carro och Robin, sen att det kanske inte blev så seriöst, det är en annan sak. Resultatet vart iallafall: Carro, 89. Emma,29. Robin, 809. Haha, carro hade skrivit det iallafall, så jag antar att det var så. trotts att robin istortsett bara fick 2or och 3or. nu babblar jag på om allt och inget.. inte bra.

När jag kommit hem så kommer mamma hem och frågar om vi ska åka till norrköping, klockan var typ 3, och jag var tvungen och vara hemma vid halv7, för då var det bio som stog på schemat. Men åkte en sväng och blev lite inhandlat, kulkul. Köpte även present till Mamma som fyller nästa helg. yyyster fyller den här helgen, men till henne har jag inte inhandlat något än.
Var på bio med anna och carro, såg mamma mia! och den var jättebra tycker jag, vill se den mer mer mer.

Idag har det varit skola, kom till skolan 8.25 även denna torsdag och fick reda på att vi hade håltimme och började 11.45 istället. kul, men det löste vi. Fick även lite skavsår i öronen på mentorstiden sen, men det är väl sånt som hör till, kanske?

Ikväll blir det handboll, match mot p93. Kommer få pisk, men det är vi vana vid. haha
Får väl se om det blir något spelande för mig.
Nu vart det här väldigt långt, men det får gåå va.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0