-

Kreta var underbart, men jag skulle ha stannat, som carro skickade och skrev. här är det ju så kallt så jag fryser både knän och öron av mig. brr

Orkar inte skriva så mycket nu, ska nog gå och packa ihop mina grejer härifrån far och åka till mormor en sväng, mys.
iövrigt är även jag ledig måndag & tisdag, dom tyckte inte jag skulle stå där om alla andra var lediga, verkligen inte. och det tycker faktiskt inte jag heller, så nu är det långhelg som gäller och det tackar man inte nej till.
Imorgon är det matcher, handboll och förmodligen även fotbollen. trodde inte jag skulle få vara med på nått efterssom jag inte tränat men så blev det. Får väl se om man får spela något, det är en annan sak.

Kan det inte bli riktig vinter nu istället, så man kan få ta på sig tjock mysig jacka, mössa, vantar och halsduk och mysa omkring istället för o tvinga på sig en kall och äcklig höstjacka och frysa häcken av sig, brr. men känns lite tidigt med vinterjacka i september, så den får väl vänta. men jag läste 5 grader på onsdag, då borde man nästan få ha vinterjacka?

Nu vart det ett rätt långt inlägg ändå, min tanke var att bara skriva "kreta var underbart" men det blev lite mer och antagligen lite rörigt också men det får gå.
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0