08.12

Hej bloggen!
Eftersom alla jäävlar klagar på att jag inte skriver längre så kan jag väl uppdatera lite nu. Ehehehh
Påsklovet gick i all världens fart och jag gjorde egentligen inte speciellt mycket. Träningsläger, träningar, match och därimellan legat på soffan och bara njutit av lovet, ja det var väl vad jag hann med. Och äta den traditionsenliga påskmiddagen och givetvis 3 kg godis, tro mig, jag åt säkert 3 kg godis under påskhelgen.

Nu har en vecka i skolan gått och vi har inte gjort ett smak, en vanlig skolvecka alltså.

Nu i helgen har det inte heller hänt allt för mycket, fredagen blev en lugn hemma kväll med grillning och grejer och gårdagen bjöd på match. Efter matchen mådde jag inte alls bra, började med världens huvudvärk så jag tröck i mig alvedon men det hjälpte inte ett skit. Låg bara i soffan hela kvällen och mådde inte alls bra. Kändes som jag hade 100 graders feber tillochfrån, men eftersom jag är hos pappa så finns de ingen termometer, eller jag har inte frågat iofs. Men kände att jag hade feber så spelar inte så stor roll. Till och med min far såg att jag inte såg helt pigg ut, då är nått fel. hehe. Nu ligger jag här och är helt kallsvettig och igentäpt i näsan och hostar lite. Men måste ta mig upp, för idag ska vi åka en sväng till norrköping för att förhoppningsvis inhandla fotbollsskor till mig och kalsonger till min far, haha! kanske något annat, får se vad vi kommer hem med.

Nej, upp och äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0