21.48

Går inte och komma in på något internet, buuhu. jag behöver internet? nu har jag iallafall lånat sofies bredbara eller mobila eller vad det nu heter i någon timme. Det är ju ganska svårslaget..
Men nu kommer hon snart och hämtar de här lilla söta rosa mobila bredbandet, så jag tänkte duscha.

Bara morgondagen kvar i skolan och sen träningsläger fredag 08.00 - söndag 14.00 sen PÅÅÅÅÅSKLOV! eller ja, egentligen har jag väl det efter morgondagen? skönt det ska bli iallafall. imorgon ska vi ut och "provvandra" föresten, väldigt nödvändigt känner jag.. och alla andra också. bra val rille, bra val!

Nej, duscha och sörja under täcket idag igen kanske? antar det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0