07.49

Vaknade tidigt idag med, hrm.. Jag vet inte vad som är felet, jag är trött men kan inte somna om? Hur irriterande som helst. Ligger där och känner hur trött man är och bara vrider och vänder på dig.

Har precis tryckt i mig frukost rostade ostmackor vart det idag, mums! Ska väl snart göra mig iordning antar jag, idag väntar ytterliggare en praktikdag, och idag finns det nog lite saker att göra också, iallafall på eftermiddagen. Varorna brukar komma ett tag innan vi går hem, bra timing tycker jag. Bara fyra praktikdagar kvar? helt sjukt, jag tycker faktiskt tiden har gått fort. I början tänkte jag "shit, det här kommer bli segt" Men det har rullat på bra.

Älskling fyller 18år idag också, :)  Grattis baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0