07.56

Godmorgon!
Fredag idag vilken känns underbart, efter den här dagen är det bara 1 praktikvecka kvar, och sen är det sportlov? tiden har gått väldigt snabbt om jag får säga det,
Känner mig inte alls speciellt pigg idag, mår illa och har ont i halsen. Men jag måste nog pallra mig iväg ändå, kanske blir bättre under dagen, det blev det igår, fast då mådde jag inte lika ila, hrm..

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, har ju träning men borde nog inte träna ikväll heller..
Kanske blir o träffa joakim? hoppas det.

Föresten, gud vad det snöar ute här. Varför kunde inte all den här snön komma vid jul?
Tvärr tror jag bara att det kanske är någon halv minus grader ute så det lär väl bli varmare under dagen och så får man gå hem i slask, känns mindre kul.

Nej, nu blir det nog o koka gröt och se om jag kan få i mig det. Jag kanske helt enkelt är hungrig..
HA EN BRA FREDAG!

Kommentarer
Postat av: Sandra

absolut för det finns ju många jobb där det är bra att ha :)

tack så mycket, ska bli kul att se sin karl spela igen!

vad ska du göra i helgen?

2009-02-06 @ 11:17:01
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Mava

nepp hehe

2009-02-06 @ 15:00:38
URL: http://maviiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0