09.34

Godmorgon!
Äntligen är det fredag igen, veckan har rullat på ganska bra tycker jag, onsdagen var nog den enda dagen vi hade alla lektioner, håltimme varje dag annars. Skönt!

Mitt hår är riktigt äckligt känns det som, skulle behöva tvätta det. men då är det bara ett problem, mamma tog med sig hårtorken tror jag, hur tänker hon då? Känns inte så bra och tvätta det nu heller med tanke på att jag antagligen ska träna ikväll och då måste jag tvätta det efter iallafall.
Hm, mitt hår hinner nog aldrig torka av sig själv tills vi börjar, tar en halv dag typ, om jag inte går och viftar med det och borstar det varannan minut, hehe.

Jaja, vilka problem jag har.. Nu blir det musik. Tack musiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0