13.18

Sitter i skolan nu, har öfa. ska skriva någon grej om praktiken. Två frågor är det och besvara och vi ska få ihop en hel rapport. hehe
Är ett tag kvar till vi slutar, så ska nog spela lite spel nu. Skriver hemma sen istället. vore bra om det var färdigt innan torsdag för då har jag sovmorgon på torsdag till 11.50 :)

Är ju faktisk fettisdagen idag, försökte få mamma att köpa semlor (även jag egentligen inte tycker om det) men carro sa att det fanns med vaniljkräm på ica, lät ju liiiiiite gott. Men mamma sa bara åt mig att jag skulle köpa det själv :(

Träning ikväll också, yey. Nej hejdå

Kommentarer
Postat av: Mona

Hoppas du får en bra dag idag !=)

2009-02-24 @ 13:49:46
URL: http://monans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0