15.42

Nu är jag hemma efter dagens skoldag, sitter under en filt och håller på och frysa ihjäl. Brrr! har varit kallt hela dagen om jag får säga det själv, förutom när jag gick till idrotten imorse och när vi hade idrott. För då svettades jag vill jag lova, hej o hå.. Friskispass stog på schemat och jag svettades riktigt mycket, men jag svettades nog ännu mer när jag gick till idrotten. Aldrig gått på friskis eller något liknande, men det här passet var ganska trist, dålig musik och tråkiga grejer. mest typ springa på stället och köra styrka? Men iallafall kul, och säkerligen svettigaste idrottslektionen på long long time..

Annars har det inte hänt så mycket idag, fick reda på att det är matteprov på tisdag ;o Vi började läsa matte B kursen efter jul och har haft..ehuum,  9 lektioner, ehee kuuhul.

Nej nu måste jag gömma armarna under filten innan jag förfryser.


Kommentarer
Postat av: Mona

Hoppas du får en bra kväll , kram! =)

2009-02-25 @ 17:31:18
URL: http://monans.blogg.se/
Postat av: emma härnqvist/perfektion

joo.. så brukar de vanligtvis vara för mig med.. men när man är ledig så ändras rutinerna en aning :)



nu ska jag drick tea och kolla på greys. kram

2009-02-25 @ 20:28:46
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0