16.03

Nu är jag hemma och det återstår bara en dag, men idag kom jag faktiskt på att det ska bli tråkigt att lämna praktiken. Skönt att det är lov, men tråkigt och lämna själva praktiken, kanske skulle kunna ha några veckor efter lovet också? Fast med betalt då, haha nej. Det ska faktiskt bli underbart med lov! Sen får vi se hur underbart det blir att komma tillbaka till skolan efter att ha varit ifrån den i 5 veckor, blir nog ingen höjdare. Men det ska vi inte tänka på nu.

Vi skrev en lapp idag och la på fikabordet;
"Imorgon är det robbans favoritpraktikanters sista dag, så därför tänkte han bjuda alla på tårta. PS. Evelina är gluten"
Han säger att vi ska bjuda på tårta? men vi tycker att han kan göra det när vi vart duktiga och hjälpt dom i 4 veckor.
Nej, men vi vet inte riktigt vad vi ska bjuda på. Dom är så jävla många, fast alla är väl inte där imorgon iofs. fikabröd och allt finns alltid i fikarummet, så känns lite onödigt. Kanske blir tårta. Inge kul och lägga pengar på det bara, snåla som vi är, haha.

Nej, nu ska jag fortsätta äta mitt godis jag köpte med mig :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0