16.24

Jag har bara en sak och säga nu; vilken jävla bilförare jag är!

Har varit ute och övningskört med far nu, Ja jag körde automatväxlad bil, men hey det var 3 gången jag körde. Har kört 2 ggr förut för över ett halvår sen, och då körde jag på en parkering endast. Nu körde jag lite vid djulö/gatstuberg,sen till forrsjö vidare mot strångsjö och igenom där och sen stora vägen hem igen.  Förut har jag kört i max 30 men nu jävlar gick det undan. Haha, gick från att ha kört i 30 till att nu köra i 90, på dirren. Och sen mina vänner, sen körde jag visst i 100 också. Det var kul! Ska kanske köra en sväng imorgon också tyckte far min, är nog bra. Fyller 18 om typ, hmm.. 4 månader och 3 dagar. Måste väl ge mig på växel bil snart också, men buuhu. Jag kan inte tänka på så mycket saker samtidigt. - jag kommer aldrig ta körkort!

Nej, lite chips/godis på det kanske? Jag måste ha bränt massa kalorier när jag spelade förut. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0