16.35

Anna och jag somnade kanske halv 3 inatt? sen stog mitt alarm på halv 8. Mindre kul!
Men jag tog mig upp, anna med, efter ett tag. haha
Fick nå sjukt ont i halsen igårkväll, blev värre o värre  och hörde mig själv jättekonstigt, hade ont imorse med och har känt mig lite halvdan hela dagen. Men har varit bättre än imorse, börjar dock komma tillbaka lite tror jag. kvällarna och morgnarna är värst.

Ganska seg dag idag iallafall, varorna kom inte förens vid 2 typ, och vi slutar 3 så innan dess har vi mest hängt runt. och stått i kassan lite :) jättekul! Dock svårt med alla koder, men hon som lärde oss är supergullig, ska jag stå mer så ska det vara med henne till hjälp. annars får det vara! Dom andra är bara stressade.
Billigt godis har vi på coop nu också, och självklart är inte jag den som är den och bangar, nejdå. Köpte en fet godispåse, 5 färska källarfranskor och halstabletter. Evelina köpte ännu mer godis än mig, hennes påse gick preciiis att stänga, haha.
jaja, nog om det..

Kom på att jag inte svarat på typ flera dagars gamla kommentarer, har inte haft någon datorlust alls helt enkelt. kanske ska ta och göra det nu.
Sen blir det träning, om inte halsen blir ännu värre..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0