16.51

Matchen spelades i smöstorm, inte helt så kul om jag får säga vad jag tycker. Såg ingenting och det kunde inte varit mer vatten i skorna än vad det var. Vinst blev det iallafall, 2-1. kul.

Nu har jag duschat, ätit mat och ätit marabou. Det var jag värd, alltihopa.
Kvällen blir huuuur lugn som helst, och jag känner mig hur lugn som helst. Ska sitta här i myskläder och bara finnas, precis vad man bör göra sista dagen på lovet. Äta lite gott ska jag också göra.

Imorgon börjar ju som sagt skolan, kommer nog kännas konstigt med tanke på att jag inte varit där på 5 veckor. 4 veckors praktik och en veckas lov har det varit och det har faktiskt varit väldigt skönt med både praktik och lov. Men nu är det bara och gå tillbaka till verkligheten.
Tror jag har endel plugg och ta tag i, men eftersom jag inte har så bra minne så kommer jag inte på vad det är för någonting. Jobbigt, men skönt. För då behöver jag inte tänka på det nu. Det får jag ta tag i senare, nu ska jag njuta.

Kommentarer och grejer fixar jag senare, jag bara skjuter fram allting, hehe.
Men nu ska mamma och jag kolla på film :)
Puss

Kommentarer
Postat av: Alexandra

gott med choklaad :D

2009-02-22 @ 20:39:15
URL: http://allexandra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0