18.13

Jag skulle träna ikväll men här sitter jag och tycker synd om mig själv.
La mig i soffan och somnade ett tag, (händer aldrig att jag sover mitt på dagen, men nu gjorde jag det) var dyngtrött även jag somnade innan halv 11 igårkväll och vaknade efter 7 imorse? Ont i huvudet och känner mig bara helt muskel-lös och har den där jobbiga klumpen i halsen så det känns som jag ska spy, fast ändå inte. hm vilka bekymmer.
Jag som vill träna. Jag känner mig varken sjuk eller pigg. Någonstans mittimellan har det varit ett tag nu, kommer och går liksom. Och jag HATAR det, det är det värsta jag vet och varken vara helt frisk eller helt sjuk och sen att det håller på en längre tid. Jag har inte tränat sen förra måndagen. Vafan, hellre att jag ligger jättesjuk i några dagar och sen är det bra. Mycket hellre. Det här suger.

Men mina vänner, imorgon ska jag träna, DET KAN NI SKRIVA UPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0