19.55

Usch var helt slut när jag kom hem idag med, vet inte vad det är med mig. Kanske för att man står och går hela dagarna? Skulle tro det..

Nu har jag iallafall varit iväg på fotbollsträning, absolutly alone! Anna svek mig, men som tur var va det andra där, haha jag menar annars är det ju svårt att spela fotboll. Nej, men det var kul och nu är jag svettig.

Ska ta en skön duch nu och sen ska jag bänka mig framför tv:n. Har sett mästarnas mästare varje vecka tror jag, haha mest för att mamma sett det. Det börjar iallafall 20.00 så eftersom jag ska duscha så blir det lite tajt. Men 21.00 sitter jag bänkad, för då är det andra avenyn :) Skulle behöva äta något också, hm.. Mamma brukar vara snäll och laga mat till mig efter träningarna men nu är hon inte hemma, hon är hos nettan och fikar.. Så jag får väl leva på nyponsoppan som jag köpte förut, köpte en ciabatta också, men halva den åt mamma upp så den är sluttt! Kanske får ställa mig och slänga ihop något, men det känns inte så frestande.

Jaja, duschen var det ja. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0