20.34

Äntligen funkar bloggen, har inte funkat för mig på hela dagen.
Har iallafall varit ute och gått en riktig långpromenad med mor min, hög musik i öronen och skapligt tempo tycker jag, det enda tråkiga var att jag fick så fruktansvärt ont i benhinnorna ;/ speciellt på högerbenet, men det blir nog bättre, hoppas jag! Iallafall så gick vi långt bort igenom laggarhult tror jag, så långt bort att jag inte hade en aning om vart vi var. Var tvungen att fråga mamma, haha. Där borta hade jag då aldrig varit tror jag inte, och d är katrineholm en väldigt liten håla.

Eftersom jag tänker så mycket så har jag kommit på att jag tänker extremt mycket, invecklat?
Men iallafall jag tänker hur mycket som helst, hela tiden. vad det en är och vad jag än gör så kan jag tänka på helt udda saker. Jag kan tillexempel sitta och tänka på att jag tänker så mycket eller varför jag tänker så mycket? Ja helt sinnes konstiga saker helt enkelt.
När man är ute och går far tankarna som värst i huvudet tror jag, då kan man tänka på allting, saker man inte fattar arför man tänker på eller saker man inte borde tänka på.

När jag gick och tänkte idag kom jag på att när jag går kollar jag inte in vad det är för bilar som åker förbi som säkert många andra gör. Nej, lilla udda emma går och kollar in vad alla bilar har för regestreringsskylt. Och där har vi svaret till varför jag när jag ser en bil ibland, (ser regestreringsskylten) så tror jag att jag vet vem det är som äger den bilen, jag tror att det är någon jag känner för att jag känner igen skylten. För att jag har sett den tidigare.
Det måste väl ändå vara lite udda? och det händer inte en gång kan jag säga, jag har kommit på nuatt det händer alltid. Jag måste gilla regestreringsnummer helt enkelt. Folk i min omgivning brukar grubbla över varför jag kan deras nummer, men det här måste helt enkelt vara svaret på den grubblingen.

Som en liten avslutning måste jag bara säga att Mamma tappade ut ALL pannkakssmet förut, då fick jag nog höra minst 10 olika svordommar och endel flera gånger, stackare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0