20.37

Nu har nästan hela den här dagen också gått, dagarna rinner iväg..
Har hunnit med en sväng till sopptimmen med mamma och morfar iallafall, otroligt kul jag vet. Men morfar är jävligt rolig så ja, det var faktiskt kul.

Sen har jag mest myst ner mig i soffan, mamma färgade håret så jag fick för mig att göra en liten slinga, sitter med den i håret nu, i folie och sen mittbena på det (Y) otroligt snyggt måste jag få säga. Tror dock knappt att slingan kommer synas sen, ville bara göra en slinga för skojs skull. men får väl se!

Skulle behöva ta tag i skolarbete på riktigt nu, men är så fruktansvärt tråkigt, lockar mer och kolla på semestersvenskar.
Nej, dags o tvätta ur slingan.




Gladiatorsandaler i sommar? - JA


Kommentarer
Postat av: moa

Tack sötnos! Du är så himla fin!

2009-02-25 @ 22:46:20
URL: http://moahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0