21.19

När jag kom hem ifrån dagens träning så tänkte jag "åh gud vad skönt, nu ska jag duscha, ta på mig myskläder och sätta mig i soffan och kolla på tv" blev det så? nej.
När jag kom hem från träningen, iklädd fotbollsskor, träningskläder, ingen väska, ingen telefon, ingen nykel, ingen vattenflaska, ingenting helt enkelt. förutom mig själv. Så plingar jag på dörren som var låst, mamma skulle ju vara hemma hon visste ju när jag slutade träna. Men nej, inte var hon hemma, stog och plingade ett bra tag, tänkte att hon kanske duschade eller nått..

Men nej, ingen mamma öppnar, går ut och ser att bilen är borta. Vet inte vad jag ska göra.. men går till slut till min syster, håller på att frysa ihjäl, törsta ihjäl (glömde vattenflaska) och går i fotbollsskorna och halkar omkring på isen, folk kollade på mig. Är nog inte varje dag man går i fotbollskläder såhär nästan mitt i stan.
Hos yyster var iallafall mamma, vilken himla tur jag har. hon fick en liten utskällning av mig, men hon sa faktiskt förlåt ett antal gånger, så hon är förlåten. hehe

Sitter och kollar på 1an nu, ska vara andra avenyn? men det är istället mästarnas mästare, som skulle ha varit mellan 20.00-21.00, 21.00 ska andra avenyn börja? undra om det är försenat eller nått.. hmm

Nu ska jag käka lite tigerkaka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0