21.43

Nu har jag färgat håret, hela sanningen är att färgen jag färgade med (som jag köpte på willys) kostade 29 kronor, och det var självaste priset, den var inte nedsatt eller något, utan priset var 29kr. Och då kan man ju fundera på vad det är för ny sorts färg? den fanns i alla möjliga färger iallafall. Och nyfiken som jag är var jag ju tvungen att agera provkanin själv.

När jag hade haft i färgen och den suttit ett tag såg jag faktiskt ingen skillnad alls, började skymta en lite orange bena och sen tvättade jag ur det. Hade i lite silvershampoo också. Och nu har jag satt upp det så ser inte så mycket resultat, men tror endel vart blondare, luggen känns ganska blond, tror jag. fast det var den ju innan med iochförsig. Benan kan vara lite orange, det är mörkt så jag ser inte så mycket. Kanske inte vill se heller. jag får helt enkelt återvända imorgon när jag har resultatet av willys nya spännande färg.
Men, vad ska man egentligen förvänta sig av så billig färg? Den mörka är nog bra, det är ju lättare och färga mörkt.

Funderar på att göra mig iordning och krypa ner i sängen snart.
Min blogg är så sjukt tråkig, skriver ingenting intressant över huvud taget har jag kommit på. Give me förslag.
Godnatt, om jag inte skriver mer :)

Kommentarer
Postat av: Tobias

såklart du ska vara med :D

2009-02-12 @ 00:37:27
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0