21.45

Inte uppdaterat sen imorse kom jag precis på, även jag varit hemma hela dagen.
Har inte haft ork, har legat som en död säl i soffan hela dagen, har tagit mig till toan några gånger och även till kylskåpet, annars har jag mest legat här och kännt mig superseg.

Nu har jag precis tagit mig en dusch, var ganska skönt faktiskt.
Är jättetrött så det blir nog snart sängen för min del, med mina dubbla täcken. Eftersom Anna sov hos mig i måndags så fixade jag fram ett täcke till henne som jag nu har kvar i sängen så jag sov med dubbla täcken i natt. hur skönt som helst!
Men ja, sova var det ja. Förhoppningsvis orkar jag praktiken imorgon, det är iallafall vad jag siktar på!
Godnatt!

you and you and you and you, <3

Kommentarer
Postat av: I Z Z A H - S V A R A R

min onsdag har vart riktigt bra me slapp hur har din onsdag vart då ?

2009-02-05 @ 00:13:40
URL: http://izzah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0