22.06

Haha, melodifestivalen måste vara ett skämt, blir sämre och sämre för varje år.
Jag tyckte marie serneholt var bra, självklart åkte hon ut på direkten. Enda som var bra var emilia, hennes låt var riktigt skön. Men varför har dom typ 3 olika röstningar i samma program? Bara för o tjäna pengar, är dm så fattiga svt, nej det faller mig inte i smaken. Och var är det för några som är med, och dessutom går till andra chansen och får internationella(vaddetnuvar) rösten? Caroline af ugglas?!?

Nej, känner mig nästan upprörd, haha.
Iallafall, maten och efterrätten var riktigt god, proppmätt blev jag, och då menar jag riktigt proppmätt.
Mormor och morfar är fortfarande kvar, haha dom är riktigt sköna. Morfar måste ha något fel i huvudet, haha. Han snackar massa dumma saker om mormor och tycker han är skitkul. O att han ska börja måla tavlor med nakenmotiv. Men att mormor inte ville ställa upp, men att det var lugnt, för han vet ju iallafall hur han ser ut.  Och nyss fick vi höra här att han hade fult upp i veckan med tennis, basta, m.m. och han får ur sig;
- Jag ska nog sluta som pensionär, det är så himla mycket och göra. Jag ska säga upp mig!

Haha, ja vad ska man säga..
Nej, Ha en fortsatt bra lördag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0