23.02

Hm, jag funderar på att lägga mig snart, kolla på gossip girl kanske? Fick hem så jag kan se sista avsnitten på säsong 1 igår. Eller så kanske jag ska se high school musical 3, haha.
Jaja, ska iallafall försöka sova skapligt för imorgon ska vi åka till, Tuna park tror jag det blev tillslut, stog mellan det och marieberg. Men blev nog Tuna park. Mormor och morfar följer med också, eller vi sa att dom skulle med helt enkelt så att vi kan åka i deras bil, vi är väll inte dumma, haha. Finns säkert någon fin bänk dom kan sitta på. Men mormor skulle faktiskt kolla efter något snyggt. Morfar ska väl också kolla efter nått snyggt, dock inte kläder utan mer tjejer, skämtåsido. Jag börjar bli trött tror jag..

Ska gå och borsta tänderna nu, får se om jag tar med datorn till sängen :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0