helgen

Jag lever! Har inte bloggat eller suttit vid datorn sen i fredagsmorse, och nu är det söndageftermiddag. Har haft fullt upp helt enkelt.

För att göra en lång helg kort;
Fredagen började med praktik som jag skrev, Anna kom dit tills jag slutade och vi gick hem och åt lite, sen åkte vi till willys för att sälja bingolotter, fick faktiskt 4 st sålda. Sen for vi till träningen och sen åkte jag hem och åt lite kebabtallrik för att mamma inte gjort någon mat för att jag egentligen skulle ner till djulö. Sen på kvällen kom även joakim..

På lördagsmorgonen vaknade vi upp pigga och glada, eller ja. vi vaknade upp iallafall. Gjorde oss iordning, jag gjorde iordning mig jääävligt snabbt. Och sen åkte vi med J's bror till vingåker för att sen åka med family Juhlin till Örebro. Jag gick mest omkring och var sur. Varför? Jo, för att jag hade glömt min mobil någonstans. Så från igår morse tills nyss har jag alltså klarat mig utan min andra halva, telefonen. Jag köpte ingenting, vilket jag inte hade tänkt heller. Joakim köpte jacka m.m. Åkte hem därifrån och åkte back to wingfield. Åt lite tacos (bröd+köttfärs för min del) och sen gick vi och köpte godis och sen kollade körslaget och sen ägde jag alla på kortspel. Jag var faktiskt iallafall bra på spansk skitgubbe, några gånger iallafall. Annars var jag ganska usel. Men jag var glad för det, jag är inte lika dålig förlorare som vissa andra..

Idag då, har mest vaknat, ätit frukost, ringt min far så han hämtade mig och sen hämtat min älskade telefon och sen åkt ner hit..

Ska snart äta lite tror jag och sen vid 2 ska jag nog bort till lisa, handbollstjejerna ska dit. Prata lite åhus tror jag, hoppas vi åker i sommar med.

Okej, min långa helg vart inte så kort ändå.
Ha en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: Mava

hahha vad är spanska skitgubbe ? :P

2009-02-01 @ 14:55:09
URL: http://maviiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0