13.20

Nu har jag satt mig till ro, skönt.

Lite om gårdagen då; Började med att vi hämtade anna i forssjö och sen åkte mot Storstenshöjden. Far började med en fika och anna och jag åkte ca en halvtimme innan vi gick in och satte oss och åt kladdkaka med grädde och varm oboy med grädde, mums. haha
Sen åkte vi i backarna fram till halv 4 kanske då vi packade ihop och åkte hemmåt med ett stopp på sibylla vilket resulterade i att vi kom hem ca 20 äver 5 och skulle vara hos evelina klockan 6, haha.
Ja, vi blev lite sena, men det är lugnt. Evelina är van efter att jag varit sen varje morgon vi ska mötas :)

Det var iallafall trevligt, vi åt, spelade sjukt spel, sjöng och ja hade det trevligt helt enkelt.
Gick ner mot stan någongång vid halv 1 kanske och sen gick anna och jag hem runt 2 kanske, hemma runt halv 3 och somnade efter 3 någongång, sen ringde klockan vid 9 imorse för att Anna skulle upp och jobba, lite lagom kul sådär.
Men hurtig som jag är och fint väder som det var så tog jag på mig och gick med henne till jobbet och sen gick jag hela djulörundan, men inte fick jag nog där inte, nejdå. utan sen gick jag runt åsen också. Gick säkert nästan en mil, iallafall 8 km? sådär på morgonkvisten vilket var väldigt skönt.

Får se om jag kommer över annas bilder från backen någon dag,
Nu blir det vila, jag är trött och hungrig. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0