08.39

Jag kunde inte riktigt somna igår, men måste iallafall ha somnat senast halv 12? och klockan stog på 08.20 imorse och jag snoozade såklart en gång, hehe. Men jag förstår inte hur jag kan vara så trött, sovit nästan 9 timmar vilket är väldigt ovanligt för mig.  Ligger fortfarande kvar i sängen, viiiill inte gå upp. Men måste..

Idag bir det ingen bloggning förens kanske ikväll. då jag inte vet hur länge dom håller kvar oss på Coop, och slutar vi innan 5 hinner jag kanske träna vid 6, FYYYYS! det är sånt som visar sig.
Men ha en bra måndag, jag ska göra vad jag kan för att få en bra måndag :)


Kommentarer
Postat av: Perfektion by Emma

nej de förstår jag. jag kan i alla fall skryta emd att jag är den enda emma härnqvist i landet.

2009-01-19 @ 13:56:23
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: A M A N D A

oj, det var länge sen jag snoozade, menmen! om jag gör det brukar jag aldrig komma upp och därför hoppar jag upp ur sängen direkt när jag hör mobilen tjuta :D

Ha en bra eftermiddag! :)

2009-01-19 @ 15:33:35
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0