19.54

Oj, nu har jag varit off här ett bra tag. Har helt enkelt inte haft tid att blogga..
Imorse var jag för trött för att slänga upp ett inlägg om att jag var trött och stressad, haha. När jag gick hem från praktiken så ringde mamma och frågade om jag skulle med henne och Sofie till norrköping, och självklart svarade jag ja! Så där har jag tillbringat min eftermiddag. Fick med mig ett par ljusblå byxor/chinos hem för bara 99 kronor, riktigt fynd enligt mig!

Nu var maten klar, blir mer bloggande och svarande på kommentarer sen. Puss

Kommentarer
Postat av: Sara.

hej:) nu har jag frågestund på min blogg:) så fråga något du känner för:)

2009-01-28 @ 22:46:20
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0