2 Januari 2009

Andra dagen på året och vädret ute ser så himla skönt ut, sol och kallt kallt kallt. Men när solen är framme är det bara skönt när det är kallt tycker jag, det är mysigt och ta på sig tjocka kläder och vara ute, mums. Dock så kan jag inte gå ut då jag inte vet vad jag ska göra ute? känns ju inte så kul och ställa sig här utanför och bara kolla, hehe. Kanske ta en promenad. Gjort det två dagar i rad, men då med mamma. inget kul o gå själv. Även vi har musik båda två och kanske säger 3 ord till varandra på hela vägen.

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, är ju fredag och igår kom jag inte ens in i duschen så det ska jag kanske börja med. Komma utanför dörren ska jag också göra, på något sätt. hehe

Nej, känner mig rätt äcklig, dax för dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0