21.08

Visst är det väl skönt med träning? Iallafall efter, man känner sig så otroligt duktig, speciellt såhär efter 2h fys, massa springa och massa styrka, träningsvärk imorgon? Ja, antagligen. Spännande och se..
Har skrivit på nu också, ringde gropptorp igår och sa att jag skulle byta och så skrev jag på för värmbol idag, skönt!

Har käkat lax och brocoli och grejer efter träningen, duktig jag känner mig. Dock har jag gått och skrikit efer choklad sen jag kom hem här, känner sånt grymt godissug (chokladsug) så det är helt sjukt. Slutade med att jag tog det sista ur nougatflaskan, sån där man kan ha på glass. Synd nog var det på tok för lite kvar och jag är fortfarande lika sugen.. Men finns verkligen ingenting, och det kanske är bra? för då äter jag ju inget :)

Nej, nu ska jag nog ta en värmande och skön dusch och sen kanske jag måste äta lite mer, en macka eller något. Tror jag åt lite lite. Jag måste ju bygga muskler nu!
Puss


Kommentarer
Postat av: A M A N D A - F A L K

ja, underbart med träning! :D

Good night!

2009-01-26 @ 22:36:25
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0