23.04

Har lagt mig i sängen och ligger och kollar på första avsnitten av Svensson,svenson nu, haha riktigt kul om man frågar mig. Gossip Girl får vänta tills imorgon så jag har något och göra då med.
Måste stänga av snart och försöka sova, en dag imorgon med. Jag känner redan nu hur trött jag kommer vara imorgon och bara vilja dra på mig myskläder och ligga i soffan hela dagen. Men nej, praktiken är bra. När evelina är med iallafall. höh. Imorgon fortsätter projekt flytta om shampoo. Vi ska klara det!

Nej, godnatt alla söta.


Kommentarer
Postat av: I Z Z A H - S V A R A R

ah gick det bra me träningen idag ?

jag sitter bara åh slappar :D



du måste ta dej en titt på min första illustration jag någonsin gjort åh säg gärna vad du tycker ! :D

2009-01-20 @ 23:20:56
URL: http://izzah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0