23.53

Riktig moffardag med tacos, marabou och pepsi, jag gillart, massor! Hunnit med och kollat på körslaget med, kuljul.


Vi har inte städat ut julen än här hemma, vi helt enkelt orkar inte? jag tycker det är mysigt så jag tycker vi kan ha kvar det ett tag till? men imorgon måste vi nog, mamma vill inte riktigt att det ska vara kvar tror jag inte.


Jag längtar tills vi ska flytta, egentligen gillar jag den här lägenheten, men ska bli skönt och börja om från noll i rummet och allt. göra iordning allt från början liksom. Och jag ser faktiskt fram emot att packa ner allting, slänga all skit och rensa, för rensa. jootack det kommer vi få göra. kommer få slänga hälften av alla våra ägodelar.haha


Jaja, nu ska jag inte sitta här och tjata mer.

Bjuder på en biffbild =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0