8 Januari -09

Försökte skriva ett inlägg i stressen imorse, men ingenting funkade. Jag var iallafall grymt trött och ville bara gå och läga mig men gick iallafall upp och gick till skolan, och kom i tid!

Skoldagen har väl varit rätt död, mycket lektioner och lång dag, men tror faktiskt knappt vi gjort någonting. slappt!
Hade mentorstid och fick reda på att någon gång under v.18 så ska vi ut i skogen, klassen. Friluffa lite, vilket tydligen ingår i kursen idrott och hälsa a. Vi har inte fått reda på så mycket mer än att vi ska sova minst en natt, antagligen två :O och sen göra lite olika aktiviteter där. Jag kommer frysa öronen av mig, och mitt hår kommer vara som ett margarinpaket, 100 % fett. Men det är ett tag kvar, jobbigt och tänka på det nu.

idag känns som en riktigt slappdag, så så får det nog bli.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0