Fredag, älskade fredag.

Gud vad mycke slappdagar jag har nu för tiden, även det egentligen är en hel del jag borde göra? hrm
Var iallafall i skolan och hade en lektion, en helt onödig lektion dessutom, kunde lika gärna gjort uppgifterna hemma, men jaja.. duktig som jag är så var jag där.

Har haft ont i huvudet i stort sett hela dagen ;/ känns mindre kul.
Jag ska iallafall iväg och träna ikväll, anna ska med, kul. Om hon inte ångrar sig helt plötsligt förstås? då är det inte kul och då blir emma väldigt oglad.
Får väl se hur det går, utomhus är det också, brrrr.
Sen blir det väl hem antar jag och sen kolla på Let's dance och äta något gott, önskar jag iallafall. dock så har vi inget onyttigt och gott hemma förutom en julmust som jag hittade i skafferiet igår, det var lycka!

Nu ska jag inte sitta här ch prata mer strunt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0