JAAAAAAAAAAAAAA!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA! jag känner bara för och skrika.
Skrivit nästan en A4 nu, på 10 minuter. Den så kallade krönikan. Sen om det är en krönika jag skrivit eller inte, det har jag faktiskt inte den blekaste om, men jag har skrivit det och det känns så sjukt jävla underbart. Fick världens kick av äpplet jag åt, bara skrev och skrev och mamma vart chockad när jag kom in och läste det för henne. Hon tyckte nog att jag var duktig flicka, och hon fattade inte hur jag kunnat få ihop det på så kort tid. Om det är bra sen eller inte, det kvittar. Jag förstår inte ens vad en krönika är. jag känner mig bara allmänt.. stolt!

Jag har fått kärlek till äpplen nu känner jag, räddning!
Och nu kan jag gå och sova gott och inte ha dåligt samvete, Så det tänker jag göra nu, ska borsta gaddarna och göra mig iordning först bara sen sk jag försöka sova så jag kanske är vid liv imorgon när jag vaknar iallafall.

Morgonen börjar med fystest, får se om jag kan vara med.
Godnatt


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

tjenare, en till larsson =)

hoppas det gick bra, det låter ju lovande!

2009-01-13 @ 23:19:18
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0