soliga onsdag

Jag slutar egentligen 15.15 på onsdagar, men sista lektionen var inställd och vi jobbade väldigt snabbt på matten så jag slutade redan 12.45 :) Huuuur skönt var inte det tro?
Var inte med på idrotten imorse, flera som inte var med, jag var inte ensam. Åkte med evelinas bror till skolan sen, missade bussen. Slutar 9.35, bussen går 9.32 tror jag, men brukar inte gå förens ca 9.35 ändå. Men såklart så fick vi ine sluta en enda minut tidigare, som vanligt. Men tack vare att vi inte väntade på nästa buss så hann vi till svenskan, och det är ju bra.

Jaaaa, nu kom jag precis på att vi har glass i frysen, ska hämta lite glass och sen ska jag lägga in lite bilder från dagen :)

Glöm inte bort och ställ frågor?

Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0