Söndag

Jaha, då var det sån där'n tråkig söndag igen? jag gillar inte söndagar, fast den här är inte lika farlig, är ju ingen skola imorgon. Men på onsdag börjar skolan igen? helt sjukt. Känns inte som det har varit jullov, men som tur var så kom ju snön igår, och det gillar jag. kallt som attan är det också, kanske -13 grader nu. Brr! imorse var det ännu kallare. -16 eller 17 kanske. Då är det vinter mina vänner.

Jag vet inte varför jag sitter här och ugglar, joakim gick precis och far och chris är iväg till Djulö herrgård, eller nått. Skulle följt med men hade inte duschat, gud vad seg jag är. Måste duscha nu så det kanske blir någonting utav den här dagen också, det vore ju trevligt. Jag vill ut i kylan, och sen in och dricka varm oboy :) myyys!
Men frågan är vad jag ska ut och göra först? ställa mig och bli kall för att sen kunna gå in igen? nej tror inte det.
Först och främst behövs en jobbig dusch, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0