winterland

Nyligen hemkommen från spökbacken dr jag tillbringat några timmar, från dom öppnade till dom stängde. 6-9. Ganska kort tid men bättre än inget, och jag gillar kvällsåkning, massa!
Iallafall så var det väldigt kul och åka tycker jag, var så grymt länge sen, men sen gick det ju inte speciellt bra, haha men det hade jag inte räknat med heller. Och det gick ju o åka? sen hur snyggt det var det vetifan.
Anna och carro stog iallafall för vurpan i liften, första åket. Ville bara meddela alla om det. ;)

Jag sitter och försöker komma på någon bra lösning. Min pojkvänn har nämligen tydligen tappat sin mobil? Han har åkt tillbaka till åtvidaberg och har ingen hemtelefon. han är inte heller inne på datorn och jag vet inte ens om han har dator med sig med internet? Hur ska jag få tag på honom? Jag vill ju prata med honom :( Funderade på röksignaler, men tror det är ganska ute. Inte sant? Men snart provar jag fan det.
Jaja, han klarar sig bra, frågan är om jag gör det? :(

Men nu ska jag inte sitta här och tycka synd om mig själv, nej nu är det dags att ta en dusch och sen sova. för gud vad trött jag är. jag borde sova redan nu. Börjar 8.25 imorgon och sen är det pepprat med lektioner enda fram till 15.30 tror jag. Lång dag! usch
Godnatt

jsg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0